GY.I.K.

Gyorslinkek:
 

ÁLTALÁNOS

 
 
Hogy lehet tömegközlekedéssel megközelíteni a Vigadó téri Hajóállomást?
2-es villamos Vigadó tér mh.; 1-es, 2-es, 3-as metró Deák tér + gyalog.
 
Hogy lehet tömegközlekedéssel megközelíteni a Nemzetközi Hajóállomást?
2-es villamos Március 15-e tér mh.; 3-es metró Ferenciek tere mh.; 4-es metró Fővám tér mh.; buszok: Ferenciek tere + gyalog.
 
A honlapon feltüntetett időpontokon kívül közlekednek a hajójáratok?
Járataink a feltüntetett időpontokon kívül NEM közlekednek.
 
Lehet a hajókon kutyát szállítani?
Nem, kivéve a Duna Corso városnéző sétahajó és a Dunakanyari Körjáratok hajóinak felső nyitott fedélzetén, kutya jegy megváltása mellett. Budapest - Szentendre és Budapest - Vác útvonalon nem szállíthatók kutyák és a menetrendi szárnyashajón sem.
 
Tudok a hajóállomásokon bankkártyával fizetni?
A következő állomásokon igen: Nemzetközi Hajóállomás, Vigadó tér Hajóállomás, Szentendre: Belváros és Tourinform iroda, Vác, Nagymaros, Visegrád, Esztergom.
 
Hogyan tudok jegyet foglalni?
E-mailben (ertekesites@mahartpassnave.hu), név, mobil elérhetőség, létszám, dátum, úticél megadásával.
 
Közalkalmazott vagyok. Jár menetkedvezmény?
Sajnos nem.
 
Fogyatékos vagyok. Jár menetkedvezmény?
Sajnos nem.
 
Hungary Card-dal rendelkezem. Mely járatokra és milyen fokú kedvezmény jár?
Zenés-vacsorás sétahajó: 30 % (kedd - péntek)
Duna Corso: 50 %
Dunakanyari szárnyashajó: 50 % (kedd - péntek)
Kirándulóhajó: 50 %
 
A Hungary Card-om elektronikus szelvénycsomagja hogyan érhető el?
Regisztrációt követően a www.hungarycard.hu weboldalon.
 
Budapest Card-dal rendelkezem. Mely járatokra ás milyen fokú kedvezmény jár?
Duna Corso városnéző sétahajó: 20 %
Menetrendi kirándulóhajó: 15 %
 
A csak oda, de vissza fel nem használt menetjegy visszaváltható-e?
Megkezdett retúrjegy nem váltható vissza.
 
Euróval tudok fizetni?
A belföldi járatok menetjegye kizárólag a Vigadó téri Hajóállomáson és a Nemzetközi Hajóállomáson fizethető Euróval, viszont vissza csak forintot tudunk adni.
 
Az előre megváltott menetjegyem hogyan tehető át másik időpontra?
E-mailben vagy telefonon kérjük jelezni a pozíció szám és az új időpont megadásával. A már meglévő menetjegyet az utazás megkezdése előtt kérjük jegypénztárunkban átpecsételtetni szíveskedjen.
 
Lekéstem a járatot. Mi a teendő?
Legyen kedves befáradni a pénztárba és másik időpontra átteheti a jegyét, a menetjegy árát visszatéríteni nem áll módunkban (lsd. Üzletszabályzat).
 
Előre lefoglalhatom az ülőhelyemet?
Előzetes helyfoglalás nincs, a beszállás (esetenként a jegyfoglalás) sorrendjében történik.
 
A kiránduló- és fővárosi hajókon lehet étkezni?
Járatainkon italbüfé üzemel (alkoholos- és üdítő italok, rágcsálnivaló).
 
A belföldi szárnyashajón üzemel büfészolgáltatás?
Büfé nem üzemel.
 

ONLINE, SZÉP KÁRTYA

 
 
Lehet SZÉP Kártyával online fizetni?
Igen, a 3. zsebből.
 
Tévesen vásároltam online menetjegyet (más járatra, más menetkedvezménnyel, többet, kevesebbet stb.), mit tegyek?
E-mailben kérjük jelezni a tévedést, az online vásárolt menetjegyek 80%-át terheljük vissza, 20% kezelési költség levonásával.
 
Online jegyvásárlásnál hogyan tudok fizetni?
Kizárólag bankkártyával.
 
Lehet online 2 napos programra jegyet vásárolni?
Nem lehet, csak személyesen vagy telefonon (esetleg e-mailben) + postai úton (utazási szerződés).
 
Minden járatra tudok online menetjegyet vásárolni?
A 2 napos pozsonyi programra, a Dunakanyari Körjáratainkra és a Budapesti Körjárat kivételével igen. 
 
Folklórhajó a Dunán járatra szóló jegyet lehet-e a SZÉP kártya vendéglátás zsebéből fizetni?
Nem, csak a szabadidő zsebből, mert az elfogadóhely tevékenységi köre számít a kérdés szempontjából. Amíg átjárhatók a zsebek, addig igen.
 
Tudok a hajóállomásokon SZÉP Kártyával fizetni?
Szabadidő alszámláról (3. zseb) a következő állomásokon igen: Nemzetközi Hajóállomás, Vigadó tér Hajóállomás, Szentendre: Belváros és Tourinform iroda, Vác, Nagymaros, Visegrád, Esztergom.
 
Nem tudok online biciklit foglalni! Mit tegyek?
Először be kell tenni a kosárba a jegyet, utána kiválasztani a biciklit és külön betenni a kosárba és csak akkor fizetni, ha mindkettőt sikerült kiválasztani.
 
Kaphatok-e számlát online foglalás esetén?
Igen, meg kell adni a foglaláskor a számlázási címet és e-mailben kérni kell a számlát, melyet a megadott címre postázunk.
 
Lehet-e bécsi jegyet vagy kétnapos programot SZÉP kártyával fizetni?
Nem, mert a szolgáltatás nem belföldön teljesül.
 
SZÉP Kártyával mely programok vehetők igénybe?
Minden belföldi, saját szervezésű program.
 
SZÉP Kártyás fizetés esetén igényelhetek ÁFÁ-s számlát?
Igen, de ÁFÁ-s számlát, csak a kártyatulajdonos nevére tudunk kiállítani!
 

AJÁNDÉKUTALVÁNY

 
Ajándékutalványt lehet online vásárolni?
IGEN.
 
Ajándékutalványt hol lehet vásárolni?
Online és személyesen a Vigadó téri- és a Nemzetközi Hajóállomáson.
 
Milyen értékben lehet Ajándékutalványt vásárolni?
Nem értékben van meghatározva, hanem a programot kell kiválasztani, az ára pedig ugyanannyi, mint amennyi a menetjegy maga lenne. Az utazás időpontját elég később kiválasztani.
 
Ha ajándékutalvánnyal rendelkezem, be kell jelentkeznem?
Célszerű e-mailben bejelentkezni a név, mobiltelefonszám, ajándékutalvány sorszáma, létszám, dátum, úticél megadásával.
 

2 NAPOS PROGRAMOK SZÁRNYASHAJÓVAL

 
Lehet-e a Nemzetközi Hajóállomáson/ a Vigadó téri Hajóállomáson parkolni?
Saját parkolóhelyet biztosítani nem tudunk, csak a köztéri parkolóhelyek állnak rendelkezésre; illetve a programos menüpont alatt, szállás, parkolás almenüben található javaslat mélygarázsra (inkább a Nemzetközi Hajóállomáshoz van közel). Egyeztessen kollégánk
 
Hogyan érdemes az útra a csomagokat pakolni?
Célszerűen; mivel a fejük fölött csomagtároló hely nincsen, leadni viszont lehet csomagot, így csak annyi holmit érdemes maguknál tartani, ami az út idejére kellhet. A csomag tömege fejenként maximum 12 kg lehet, kérjük erre fokozottan ügyeljenek!
 
Jár-e törülköző a szállodában?
Természetesen igen, a szállodákban wellness részleg is igénybe vehető (esetenként plusz költséggel jár), így érdemes fürdőruhát is bepakolni.
 
Milyen reggeli van a szállodában?
Mindkét partner szállodánk bőséges svédasztalos reggelivel készül utasaink számára.
 

RENDEZVÉNYEK, HAJÓBÉRLÉSEK

 
A hajó bérleti díja függ-e a vendégek létszámától?
A vendégek létszáma nem befolyásolja a hajó bérleti díját.
 
A hajót igénybe lehet-e venni kizárólag álló időben?
A hajó álló időben is bérelhető, amennyiben az egész rendezvény időtartama alatt állni szeretnének, 1 órát - a kiállás miatt - minden esetben menet időben számlázunk.
 
Befolyásolja-e a hajózást valamilyen időjárási körülmény?
Hajóink a téli és a nyári időszakban is közlekednek, extrém időjárási körülmények befolyásolhatják a hajózást. (alacsony vagy magas vízállás)
 
 
Honnan indul és hová érkezik a bérelt hajó?
Budapesten belül a Vigadó téren a Batthyány téren, a Szent István parknál, illetve az Olimpiai parknál van lehetőség a ki és beszállásra. Ezen kívül előzetes egyeztetés után, - amennyiben a kikötő nem bonyolít nemzetközi forgalmat - lehetőség van a Dráva utcai kikötésre is.
 
Kerekes székes be tud-e szállni?
Budapest hajónk lifttel felszerelt, teljes mértékben akadálymentesített.
Kikötőink jórészt akadálymentesítettek, a hajóra viszont lépcsőkön keresztül tudnak beszállni, a kerekesszék beemeléséhez segítségre van szükség, melyben hajós kollégák igyekeznek közreműködni, viszont az elektromos székek beemelése hajóinkra nem megoldható.
 
 
Milyen utat jár be a hajó Budapesten belül 1 illetve 2 óra alatt?
2 órás sétahajózás alatt a hajó megkerüli a Margit szigetet, majd a Nemzeti Színház előtt fordulva megy vissza a kiindulási helyére. 1 órás sétahajózás esetén a hajó szigetkerülés nélkül teszi meg ugyan ezt az utat.
 
Meg kell-e előre rendelni a vendéglátást, vagy elég a helyszínen eldönteni, hogy mit szeretnénk fogyasztani?
Amennyiben a különhajót vendéglátással kívánja igénybe venni, a vendéglátást minden esetben kérjük előre megrendelni.
 
Mi az ajánlatkérés menete?
Ajánlatot tud kérni tőlünk a honlapunkon található ajánlatkérő űrlap kitöltésével, vagy egy közvetlenül az ertekesites@mahartpassnave.hu címre küldött ajánlatkérő levelével.
 
Mi a foglalás módja?
Különhajó foglalásához szükségünk van egy megrendelőre, a megrendelő / számlafizető nevének, címének megadásával, a hajózásra és az igényelt vendéglátásra vonatkozó információkkal, valamint a megadott előleg befizetésére.
 
A Folklórhajóra meg kell-e előre rendelni a jegyet?
Amennyiben ismeri az utazás időpontját célszerű a jegyeket lehetőség szerint minél korábban online vagy személyesen jegypénztárainkban megváltani. Mivel menüválasztás is szükséges, ez alapján fogják majd tálalni a vacsorát. A helyszínen a menü már nem változtatható. A 16 óra utáni foglalások esetén a hajón található menük kerülnek felszolgálásra.
 
A zenés-vacsorás hajóra vihetek fel tortát (évforduló, születésnap stb. esetén)?
Előzetes bejelentéssel igen.
 
A zenés-vacsorás hajóra vihetek fel italt?
Italt felvinni szigorúan tilos.
 

ISKOLA

 
 
Hogyan tudok csoportosan bejelentkezni és a kedvezményt igényelni?
Előzetesen e-mailben (iskola@mahartpassnave.hu) a következő adatok megadásával: iskola neve, címe, számlázási név és cím (ha nem egyezik), kapcsolattartó neve, mobiltelefonszáma, dátum, felnőtt-, diák-, és gyermeklétszám, indulási időpont, jegy típusa.
 
A Duna Corso-ra az 1500 Ft-os jegyár csak gyermekekre vonatkozik?
A jegyár a gyermekekre és 10 gyermek után 1 felnőtt kísérő részére vonatkozik. Amennyiben több felnőtt utazik a csoporttal, a többi felnőtt részére 2500 Ft/fő értékű kedvezményes jegyár váltható.
 
Létszám módosulás esetén kell előre jeleznem?
Kisebb változás esetén elegendő indulás előtt a pénztárban jelezni a tényleges létszámot (kivéve szárnyashajó!).
 
Érvényesíthető a pedagógus igazolvány?
Sajnos járatainkra nem érvényes.